Kirkkovaltuusto

Kirkkovaltuutetut valitaan vaaleilla. Viimeiset vaalit toimitettiin 2022, jossa valittiin kirkkovaltuutetut vuosille 2023 - 2026. Seuraavat vaalit pidetään  vuonna 2026.

Kirkovaltuuston kokoukseen osallistuvat myös seurakunnan kirkkoherra ja talouspäällikkö. Kirkkovaltuuston  kokoukset ovat julkisia kokouksia, joihin voi osallistua kuka tahansa  kokouksen asioista kiinnotunut henkilö.

Kirkkovaltuuston kokouksista tiedotaan täällä verkkosivuilla vähintään 7 päivää ennen kokousta.

Kokousaikataulu 2024

xx.12.2024

8.5.2024 Pyhän Laurin kappeli, Äkäslompolo

13.2.2024 Hiippakuntavaalit valtuutetuille, erillinen kutsu

Kolarin  seurakunnan kirkkovaltuuston, kirkkoneuvoston esityslista ja pöytäkirjat sekä viranhaltijapäätöksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkkovaltuuston päätämistä asioista voi valittaa pöytäkirjan mukana olevan oikaisu- ja valitusohjeiden mukaisesti.

Kirkkovaltuutetut

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja  2023 - 2024  Kari Koivumaa ja varapuheenjohtaja Anita Jaako

Kirkkovaltuuston jäsenet 2023 - 2026

Hyvän ja oikeudenmukaisen elämän puolesta