Palaute

Sinä voit rohkeasti lähettää meille palautetta, kiitoksia, kritiikkiä ja toivomuksia kaikesta seurakunnan toiminnasta, työntekijöistä ja näistä kotisivuista. Palaute auttaa meitä kehittämään seurakunnan toimintaa entistä paremmin seurakuntalaisia palvelevaksi. Kaikki palaute käsitellään luottamuksellisesti.

Sähköpostitse voit lähettää esirukouspyyntöjä luettavaksi ja rukoiltavaksi sunnuntain jumalanpalveluksissa.

Voit myös esittää seurakunnan työntekijöille kysymyksiäsi, joihin toivot vastausta.  Nämä kysymykset kannattaa lähettää suoraan työntekijöille heidän henkilökohtaisiin sähköpostiosoitteisiinsa: etunimi.sukunimi@evl.fi.

Jos toivot, että Sinuun otetaan yhteyttä, niin laita palautteen mukana tulemaan yhteystietosi.

Palaute