Seurakunnan tilojen vuokraaminen

Kolarin seurakunnan tiloja vuokrataan seurakunnan toiminnan ulkopuolelle mahdollisuuksien mukaan.

Tilojen varaaminen sovitaan viraston toimistosihteerin kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.  Varattujen tilojen ovien avaamisesta ja lukitsemisesta sovitaan varuksen yhteydessä.

Varauksen  ehdot

Tilan varaaja ilmoittaa tilan käytön vastuuhenkilön varauksen yhteydessä.

Vastuuhenkilö vastaa tilan, koneiden ja kalusteiden käyttämisestä ja on velvollinen ilmoittamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä vahingoista seurakunnan asiakaspalveluun, kolari@evl.fi tai puhelimitse asiakaspalveluunLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Käytetyt tilat jätetään varauksen jälkeen siistiin ja siivottuun kuntoon. Lisää tietoa on tilankäyttäjän muistilistassa.

Seurakunta voi laskuttaa tilankäyttäjää ehtojen noudattamatta jättämisestä ja rikkoutuneista kalusteista tai koneista.

Tarjoamme korkealuokkaista majoitusta Kolarin Äkäslompolossa.

Tutustu kohteisiin!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kolarinsaaren kirkon alttarikuva

Seurakunnan tilojen vuokraaminen

Rakennusten osoitetiedot löydät sivulta kirkot ja tilat.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilojen vuokraushinnat

Vuokraaja on paikallinen yleishyödyllinen yhdistys tai muu seurakunta, kyseessä on kirkollinen toimitus (kaste, vihkiminen, siunaus) tai tapahtumassa ei ole lipunmyyntiä.

Vuokraushintaan sisältyy kohtuullinen ja erikseen sovittava tapahtuman valmisteluaika sekä vuokrattavassa tilassa olevien irtaimiston käyttämisen. Seurakuntasalin hintaan sisältyy jakelukeittiön käyttömahdollisuus.

Tila

€/Vuokrakerta

Seurakuntasalit Kolari, Sieppijärvi

Valmistuskeittiön käyttäminen

Kolarin, Sieppijärven kirkot

Pyhän Laurin kappeli, muu vuokraus

Mikäli varaukseen liittyy vähintään 30 min väliajan sisältävä ohjelma, varaukseen sisältyy seurakunnan tarjoama catering-palvelu, käytettävä tila on osa salista tms. huomioidaan se vuokrahinnassa. Varaushinta neuvotellaan varauksen yhteydessä.

62,00 - 224,00

Vuokraustoimintaan liittyvä lisäpalvelu,  2 tuntia

seurakunnan työntekijä esim. lipunmyynti, narikkapalvelu, muu vahtimestaripalvelu tms.

99,00 / hlö sis alv 24 %

Pyhän Laurin kappeli, kirkollinen toimitus, ulkopaikkakuntalaiset 186.00 sis alv 24 %

Vuokraaja ei ole paikallinen yleishyödyllinen yhdistys tai ei  ev. lut. kirkon jäsen tai vuokraaja on yritys tai tapahtumaan on lipunmyyntiä.

Tila € / vuokrakerta
Seurakuntasalit, Kolari, Sieppijärvi                             458,80 sis alv 24 %
Valmistuskeittiön käyttäminen, Kolari ja Sieppijärvi 37,20 sis alv 24 %
Kolarin ja Sieppijärven kirkot 620,00 sis alv 24 %

Pyhän Laurin kappeli, toimitus

nimiäiset, avioliiton siunaaminen, kirkkoon kuulumattoman vainajan siunaaminen

620,00 sis alv 24 %

Henkilömäärä > 100 hlö, väliajaton tapahtuma

Mikäli varaukseen liittyy vähintään 30 min väliajan sisältävä ohjelma, varaukseen sisältyy seurakunnan tarjoama catering-palvelu, käytettävä tila on osa salista tms. huomioidaan se vuokrahinnassa.  Varaushinta neuvotellaan varauksen yhteydessä.

496,00 sis alv 24 %

Henkilömäärä  < 100 hlö, väliajaton tapahtuma

Mikäli varaukseen liittyy vähintään 30 min väliajan sisältävä ohjelma, varaukseen sisältyy seurakunnan tarjoama catering-palvelu tms.  ja se huomioidaan vuokrahinnassa. Varaushinta neuvotellaan tällöin varauksen yhteydessä.

248,00 sis alv 24 %

Vuokraustoimintaan liittyvä lisäpalvelu, 2 tuntia

seurakunnan työntekijä  esim. lipunmyynti, narikkapalvelu, muu vahtimestaripalvelu tms.

99,00 sis alv 24 %