Tule mukaan meidän toimintaan!

HOX!! Meidän esitteeseen on päässyt painovirhe kokkikerhon kohdalla. Esitteessä lukee, että kerho sieppijärvellä pidetään joka parillisen viikon tiistaina, mutta on tarkoitettu parittoman viikon tiistaita. Pahoittelut tästä.

Kouluikäisten ja nuorten kevät 2024 sähköinen esite

Kouluikäiset seurakunnassa

Seurakuntien varhaisnuorisotyö tarjoaa 7-14-vuotiaille kouluikäisille monenlaista tekemistä kerhoissa, leireillä, ja retkillä. Toimimme myös yhteistyössä koulujen ja kunnan nuorisotyön kanssa toteuttaessa toimintaa paikallisesti. Suurin osa toiminnastamme on maksutonta ja joihin kaikki ovat tervetulleita!

Meidän seurakuntaamme olet tervetullut uskostasi tai taustastasi riippumatta, vaikket kuuluisi kirkkoon tai et tiedä, mitä siitä ajattelisit. Otetaan siitä yhdessä selvää! Meillä on paljon myös sellaista toimintaa, jossa itsensä tervetulleeksi tuntee varmasti jokainen.

Seurakunnassa opettelemme myös elämään yhdessä kristittyinä: tutustumme Raamatun kertomuksiin ja harjoittelemme hiljentymistä, itsensä hyväksymistä sekä toisten ihmisten kunnioittamista. Kristillisten arvojen lisäksi toiminnassamme on tärkeää leikki, liikunta, luonto, musiikki ja kädentaidot. Varhaisnuorisotyötä tekevät nuorisotyönohjaajat sekä aikuiset ja nuoret vapaaehtoiset, kerhonohjaajat ja isoset.

Tervetuloa mukaan!

Kuvitus kuva kouluikäisten polku

Linkit ilmoittautumiseen löydät tästä:

Kokkikerho Kolarissa

Kokkikerho Sieppijärvellä

Yö kirkossa 1.-3. lk, ilmoittautuminen alkaa 1.4.

Ilmoittautuminen ja muuta

Ilmoittautumisohjeet

Voit ilmoittautua mukaan toimintoihin täältä:

Huom! Mikäli lapsella on erityisen tuen tarvetta, kannattaa leirin/tapahtuman sopivuudesta olla yhteydessä nuorisotyönohjaajiin. Leireille ja tapahtumiin voi myös ilmoittaa avustajan mukaan. Avustajalta emme peri osallistumismaksua.

Ilmoittautumisjärjestyksellä ei ole merkitystä

Kaikkien leirien ja tapahtumien osallistujat ARVOTAAN, mikäli ko. toimintoon on hakijoita enemmän kuin sille voidaan ottaa. Arvonnassa ovat mukana kaikki ilmoittautumisaikana ilmoittautuneet. Osallistujien on täytettävä leiri- ja tapahtumakohtaisesti mainittu ikäraja tämän vuoden aikana. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä kaveritoiveesi, mikäli haluat kaverin kanssa samalle leirille. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään tieto leirille/tapahtumaan pääsystä sähköpostilla.

Maksukäytäntömme

Leiri- ja retkimaksut maksetaan verkkopankissa. Maksulinkin tapahtumasta saat sähköpostiisi ja se tulee maksaa eräpäivään mennessä. Varmistathan sähköpostiosoitteesi oikeinkirjoituksen!  Leirimaksusta voi hakea vapautusta taloudellisin perustein. Ole tällöin yhteydessä meidän diakoniatyöntekijäämme, yhteystiedot löytyvät verkkosivuiltamme. Huom! Kolarin seurakuntaan kuulumattomilta perimme korotetun leiri- ja retkimaksun (+50 %)

Peruutuskäytäntömme

Lähtökohtamme on järjestää kaikella tavalla turvallista toimintaa. Mahdollisista muutoksista tai toiminnan peruuntumisesta tiedotamme viipymättä ja lähetämme ilmoittautuneille erillisen tiedon asiasta. Huomioithan loma-ajat myös, silloin ei ole toimintaa.   Peruthan ilmoittautumisesi mahdollisimman pian, jos et voikaan osallistua toimintaan. Leirimaksu palautetaan, kun leiripaikka perutaan viimeistään 2 viikkoa ennen leiriä. Maksu voidaan jättää perimättä tai palauttaa, jos henkilöllä on osoittaa lääkärintodistus tai muu luotettava selvitys pätevästä esteestä.   Kolarin seurakunnan tapahtumien, ryhmien ja leirien osallistujat on vakuutettu tapaturmien varalta.

Vapaita paikkoja voit tiedustella nuorisotyönohjaaja Jenniltä, p.040 186 1147, jenni.perala@evl.fi