Olemme koostaneet tähän lomakkeita, joissa on kootusti se tieto mitä palkanlaskentamme Kipa (Kirkon palvelukeskus) tarvitsee. Palkat, palkkiot ja  matkakorvaukset hoidetaan keskitetysti Kipan palveluna.

Jotta suoritus tulisi sinulle ajoissa ja oikeamääräisenä tarvitsemme sinulta erilaista tietoa.  Tieto sisältää henkilötietoja ja myös muuta yksityistietoa, joka on turvallisinta toimittaa meille sähköisesti.

Sähköiset lomakkeet ohjaavat täydentämistä ja ne allekirjoitetaan myös varmennettuna sähköisesti.

Vaihtoehtoisesti löydät täältä myös tulostettavat, täydennettävät, allekirjoitettavat ja sen jälkeen meille toimitettavat lomakkeet.

Kolarin seurakunta hankkii talouden ja hallinnon palvelut Ylitornion seurakunnalta ( v.1990 -). Käytössä olevat Ylitornion seurakunnan  ohjelmalisenssit on siirretty myös Kolarin seurakunnan käyttöön ohjelmistotalojen luvalla, jonka vuoksi osassa lomakkeissa näkyy ohjelmatoimittajan toimesta Ylitornion seurakunnan logo. Ja osa valittavista lomakkeista ohjautuu Ylitornion seurakunnan verkkosivuille, jonka kautta ylläpidetään kolmen seurakunnan lomakkeita.