Apua elämään

Kaipaatko tukea? Haluaisitko keskustella? Älä jää huolien ja ajatustesi kanssa yksin. Apua on tarjolla.

Elämä voi tuoda eteen vaikeuksia, joista ei yksin selviä, ei tarvitsekaan selvitä yksin. Älä jää yksin vaikeassa elämäntilanteessa. Meiltä saat apua surun, yksinäisyyden, sairauden tai muun murheen tai huolen kohdatessa. Seurakunnan työntekijät ovat sinua varten. Keskustelut ovat luottamuksellisia.

Diakoniatyöntekijältä saa tukea ja apua monissa erilaisissa elämäntilanteissa. Aihe on vapaa; diakoniatyöntekijän kanssa voi tulla pohtimaan niitä asioita, jotka kullekin ihmiselle ovat sillä hetkellä tärkeitä ja ajankohtaisia. Diakoniatyöntekijän kanssa voi pohtia myös taloudellisen tuen tarvetta. Yhteistyötä tehdään sosiaalitoimiston ja eri avustusjärjestöjen kanssa. Voit olla yhteydessä puhelimitse, sähköpostin tai WhatsAppin välityksellä.

Myös Kirkon keskusteluapu on tukenasi.

Apua ja tukea