Lähetystyö ja kansainvälinen diakoniatyö

Lähetystyön tehtävänä on osallistua kolmiyhteisen Jumalan pelastavaan toimintaan koko maailmassa tavoitteena maailmanlaajuisen kristillisen kirkon kasvaminen. Se tapahtuu sanallisen todistuksen, palvelun ja keskinäisen yhteyden avulla.

Kolarin seurakunta tukee lähetystyötä tekeviä järjestöjä jumalanpalveluksissa kerättävin kolehdein.

Tunturialueella kohtaamme ihmisiä kaikkialta maailmasta, jossa teemme oman seurakunnan sisälähetystyötä, jonka keskuksena toimii Pyhän Laurin Kappeli. Toiminta-ajatuksena on avoimesti rohkaista ja kutsua kristillisen elämän yhteyteen ja tukea hengellisen elämän etsijöitä.

Lapin ja Tornion rovastikuntien yhteinen kohde on Inkerin kirkon Murmanskin evankelisluterilainen seurakunta ja sinne rakennettava kirkko.

Kiitos tuestasi!